بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing)

بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing)

بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing) مفهوم ساده ای دارد. هیچ دو نفری شبیه هم نیستند. مشتری را بصورت دسته و گروه نبینیم! با تکیه بر اطلاعات بدست آمده از مشتری سعی در ایجاد ارتباطی اختصاصی با او داشته باشیم یا پیشنهاد محصولی مطابق با ویژگی های او ارایه دهیم.

ادامه مطلب
بخش بندی بازار - فلسفه و تعریف

بخش بندی بازار - فلسفه و تعریف

می دانیم بازاریابی بر مشتریان و به طور خاص بر نیازها و خواسته‌های آن‌ها تمرکز دارد. اما مشتریان با "ویژگی های مختلف" گرایش ها، نیازها و ترجیحات متفاوتی دارند و الزاما یک پیشنهاد محصول نمی تواند پاسخ یکسانی از سوی آنها دریافت کند

ادامه مطلب