اهمیت خودشناسی در برندسازی شخصی

اهمیت خودشناسی در برندسازی شخصی

در هر شاخه ای از برندسازی که باشید باید شناخت جامعی از آنچه میخواهید به برند تبدیل کنید داشته باشید. در برند سازی شخصی نیز بخشی از این شناخت جامع "خودشناسی" است

ادامه مطلب
4 خطای بزرگ در برندسازی شخصی که باید از آنها اجتناب کنید

4 خطای بزرگ در برندسازی شخصی که باید از آنها اجتناب کنید

برای ساخت یک برند شخصی قدرتمند بیش و پیش از تکنیک و مدل نیاز به داشتن ذهنیت صحیح از موضوع داریم. در این مطلب چند اشتباه رایج در مسیر برندسازی شخصی که باید از آنها اجتناب کنید را با هم مرور می کنیم.

ادامه مطلب
استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

جایگاه سازی یعنی تدوین جایگاهی که میخواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. در این مطلب به معرفی 10 استراتژی جایگاه سازی برند شخصی پرداخته ام

ادامه مطلب
وقتی بهتر بودن بهتر نیست

وقتی بهتر بودن بهتر نیست

بهتر بودن در مقایسه با دیگران ، الگویی است که از کودکی در ذهن ما با مفهوم رقابت آمیخته شده است. همین الگو در مورد رقابت در کسب و کارها نیز بکار گرفته می شود. و برای رسیدن به این اهداف ، تغییر قیمت، ویژگی یا مزایا و بهبود تدریجی ، مسیر از پیش تعریف شده برای بهتر بودن است. اما آیا بهتر بودن همیشه بهتر است ؟

ادامه مطلب