چه چیزی شرکت هایی را که توانسته اند در جهان دیجیتال کامیابی را تجربه کنند از آنان که شکست خورده اند جدا می سازد؟ چگونه باید با تحول دیجیتال همگام شد و آن را رهبری کرد؟ اینها سوالاتی هستند که کتاب نقشه راه تحول دیجیتال سعی در یافتن پاسخ آن دارد.
ادامه مطلبآیا می توان برای توسعه کسب و کار، پیداکردن ایده ها و فرصت های جدید و بالطبع کشف تهدیدها، مسیر و روش مشخص! تعیین کنیم؟ در این مطلب که به مرور آنرا کامل تر خواهم کرد تلاش کرده ام یک دسته بندی از روش ها و مسیرهای مختلف ایجاد کنم
ادامه مطلببازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing) مفهوم ساده ای دارد. هیچ دو نفری شبیه هم نیستند. مشتری را بصورت دسته و گروه نبینیم! با تکیه بر اطلاعات بدست آمده از مشتری سعی در ایجاد ارتباطی اختصاصی با او داشته باشیم یا پیشنهاد محصولی مطابق با ویژگی های او ارایه دهیم.
ادامه مطلبمی دانیم بازاریابی بر مشتریان و به طور خاص بر نیازها و خواستههای آنها تمرکز دارد. اما مشتریان با "ویژگی های مختلف" گرایش ها، نیازها و ترجیحات متفاوتی دارند و الزاما یک پیشنهاد محصول نمی تواند پاسخ یکسانی از سوی آنها دریافت کند
ادامه مطلبجایگاه سازی یعنی تدوین جایگاهی که میخواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. در این مطلب به معرفی 10 استراتژی جایگاه سازی برند شخصی پرداخته ام
ادامه مطلببهتر بودن در مقایسه با دیگران ، الگویی است که از کودکی در ذهن ما با مفهوم رقابت آمیخته شده است. همین الگو در مورد رقابت در کسب و کارها نیز بکار گرفته می شود. و برای رسیدن به این اهداف ، تغییر قیمت، ویژگی یا مزایا و بهبود تدریجی ، مسیر از پیش تعریف شده برای بهتر بودن است. اما آیا بهتر بودن همیشه بهتر است ؟
ادامه مطلب