کتاب نقشه راه تحول دیجتال دیوید راجرز

کتاب نقشه راه تحول دیجتال دیوید راجرز

چه چیزی شرکت هایی را که توانسته اند در جهان دیجیتال کامیابی را تجربه کنند از آنان که شکست خورده اند جدا می سازد؟ چگونه باید با تحول دیجیتال همگام شد و آن را رهبری کرد؟ اینها سوالاتی هستند که کتاب نقشه راه تحول دیجیتال سعی در یافتن پاسخ آن دارد.

ادامه مطلب
کجا باید مترصد فرصت ها و ایده های جدید باشیم؟

کجا باید مترصد فرصت ها و ایده های جدید باشیم؟

آیا می توان برای توسعه کسب و کار، پیداکردن ایده ها و فرصت های جدید و بالطبع کشف تهدیدها، مسیر و روش مشخص! تعیین کنیم؟ در این مطلب که به مرور آنرا کامل تر خواهم کرد تلاش کرده ام یک دسته بندی از روش ها و مسیرهای مختلف ایجاد کنم

ادامه مطلب
بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing)

بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing)

بازاریابی یک به یک یا نفر به نفر (One To One Marketing) مفهوم ساده ای دارد. هیچ دو نفری شبیه هم نیستند. مشتری را بصورت دسته و گروه نبینیم! با تکیه بر اطلاعات بدست آمده از مشتری سعی در ایجاد ارتباطی اختصاصی با او داشته باشیم یا پیشنهاد محصولی مطابق با ویژگی های او ارایه دهیم.

ادامه مطلب
بخش بندی بازار - فلسفه و تعریف

بخش بندی بازار - فلسفه و تعریف

می دانیم بازاریابی بر مشتریان و به طور خاص بر نیازها و خواسته‌های آن‌ها تمرکز دارد. اما مشتریان با "ویژگی های مختلف" گرایش ها، نیازها و ترجیحات متفاوتی دارند و الزاما یک پیشنهاد محصول نمی تواند پاسخ یکسانی از سوی آنها دریافت کند

ادامه مطلب
استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

جایگاه سازی یعنی تدوین جایگاهی که میخواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. در این مطلب به معرفی 10 استراتژی جایگاه سازی برند شخصی پرداخته ام

ادامه مطلب
وقتی بهتر بودن بهتر نیست

وقتی بهتر بودن بهتر نیست

بهتر بودن در مقایسه با دیگران ، الگویی است که از کودکی در ذهن ما با مفهوم رقابت آمیخته شده است. همین الگو در مورد رقابت در کسب و کارها نیز بکار گرفته می شود. و برای رسیدن به این اهداف ، تغییر قیمت، ویژگی یا مزایا و بهبود تدریجی ، مسیر از پیش تعریف شده برای بهتر بودن است. اما آیا بهتر بودن همیشه بهتر است ؟

ادامه مطلب