آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

برند شخصی تصویری است که در ذهن دیگران از ما ایجاد می شود و نمایانگر شخصیت، ارزش ها، تخصص و ویژگی هایی است که ما را در بین رقبایمان منحصر بفرد می کند. اما آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

ادامه مطلب
وقتی بهتر بودن بهتر نیست

وقتی بهتر بودن بهتر نیست

بهتر بودن در مقایسه با دیگران ، الگویی است که از کودکی در ذهن ما با مفهوم رقابت آمیخته شده است. همین الگو در مورد رقابت در کسب و کارها نیز بکار گرفته می شود. و برای رسیدن به این اهداف ، تغییر قیمت، ویژگی یا مزایا و بهبود تدریجی ، مسیر از پیش تعریف شده برای بهتر بودن است. اما آیا بهتر بودن همیشه بهتر است ؟

ادامه مطلب