راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی:  بخش دوم انتخاب کهن الگوی برند

راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی: بخش دوم انتخاب کهن الگوی برند

این بخش راهنمایی است برای انتخاب کهن الگویی که بیشترین تطابق را با برند شما دارد.

ادامه مطلب
راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی:  بخش اول

راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی: بخش اول

چرا در برندسازی و تبلیغات سراغ کهن الگوها می رویم؟ آیا مبنای علمی برای تاثیر کهن الگو در برندسازی وجود دارد؟ نگاهی به کهن الگوهای 12 گانه مارگارت مارک و کارول پیرسون

ادامه مطلب
آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

برند شخصی تصویری است که در ذهن دیگران از ما ایجاد می شود و نمایانگر شخصیت، ارزش ها، تخصص و ویژگی هایی است که ما را در بین رقبایمان منحصر بفرد می کند. اما آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

ادامه مطلب