از کهن الگوهای یونگ تا تبلیغات و برندسازی

از کهن الگوهای یونگ تا تبلیغات و برندسازی

کهن الگو یا سرنمون چیست؟ چرا در برندسازی و تبلیغات سراغ کهن الگوها می رویم؟ نگاهی به کهن الگوهای 12 گانه مارگارت مارک و کارول پیرسون

ادامه مطلب
آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

برند شخصی تصویری است که در ذهن دیگران از ما ایجاد می شود و نمایانگر شخصیت، ارزش ها، تخصص و ویژگی هایی است که ما را در بین رقبایمان منحصر بفرد می کند. اما آیا پرداختن به برند سازی شخصی برای من مفید است؟

ادامه مطلب