راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی:  بخش دوم انتخاب کهن الگوی برند

راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی: بخش دوم انتخاب کهن الگوی برند

این بخش راهنمایی است برای انتخاب کهن الگویی که بیشترین تطابق را با برند شما دارد.

ادامه مطلب
راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی:  بخش اول

راهنمای استفاده از کهن الگوها در تبلیغات و برندسازی: بخش اول

چرا در برندسازی و تبلیغات سراغ کهن الگوها می رویم؟ آیا مبنای علمی برای تاثیر کهن الگو در برندسازی وجود دارد؟ نگاهی به کهن الگوهای 12 گانه مارگارت مارک و کارول پیرسون

ادامه مطلب
استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

استراتژی های جایگاه سازی برند شخصی

جایگاه سازی یعنی تدوین جایگاهی که میخواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. در این مطلب به معرفی 10 استراتژی جایگاه سازی برند شخصی پرداخته ام

ادامه مطلب